Синтетична алхімія та індустріальні мотиви: Progressive Station у колаборації з легендою Nocturnal Emissions

Світ експериментального звуку отримав черговий прорив — і цього разу він народився на межі аналогового тепла та цифрової абстракції.

Ужгородський проєкт Progressive Station, відомий своєю пристрастю до гібридних форм і нестандартних рішень, презентував нову роботу у колаборації з Найджелом Оерсом — засновником культового проєкту Nocturnal Emissions, одним із піонерів індустріальної сцени Британії.

Це не просто трек чи альбом — це звукова інсталяція, створена з інтуїтивної взаємодії машин, матеріалів і ритмів. У роботі використовувалися аналогові й цифрові синтезатори, елементи саморобної перкусії, а також — і це не вигадка — реальні звуки будівельної техніки.

Гуркіт, шорох, резонанс металу — усе це стало основою для саунд-дизайну, який звучить наче ритуал у постіндустріальній пустці.

Проте попри всю жорсткість і урбаністичну фактуру, композиція не позбавлена внутрішнього порядку — наче в хаосі гуде структура, як нервова система в кіберорганізмі.

Оерс, який завжди тяжів до психоакустики й технологічної магії, відзначив «неочікувану гармонійність результату» і вже запропонував записати додаткові ритмічні секвенції для продовження співпраці.

Цей трек — не просто звук. Це портрет епохи, що розпадається на уламки глітчів, сирен, ламаних бітів і вібрацій. Це меседж для тих, хто ще здатен слухати не вухами, а нервовою системою.

Очевидно: далі буде. І це буде ще глибше, ще дивніше, ще голосніше.

За матеріалами онлайн-журналу BRO

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *